Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2009.01.15. 12:48 szAida

Megszületett!

2008. december 20-án megszületett a kisfiam, Noel.

Hogy egy álom volt a terhesség és maga a csoda a szülés, hát így visszagondolva sem mondanám. Azt hiszem csak én éltem meg rosszul. Több hónapos itthon fekvés nem tett jót. Néha becsavarodtam, néha teljesen ellustultam, másnap meg majd kirobbantam és úgy mentem volna. Volt időm gondolkozni a szülésen. Milyen lesz? Fáj. Ezt mindenki tudja. Hogyan fogom bírni? Százszor elképzeltem a fájdalmat, amit majd érezni fogok. Aztán eljött a nap. Fogalmam sem volt, hogy szülni indulunk a kórházba. Csak mentünk. És akkor már fájt. Egyre jobban. Bent mondják: ez egy szépen megindult szülés. Hogy micsoda? Nem készültem fel még... Pedig lett volna rá időm. Meg tudom csinálni? Na jó, baromira fáj, de azért igen. Órák telnek és ez egyre jobban fáj. Csak fáj és fáj. Soha életemben nem gondoltam, hogy valami ennyire fájhat. Nem tudtam arra koncentrálni, hogy most én valami csodát élek át. Nem tudtam semmire. Csak a fájdalomra, ami számomra iszonyatos volt. A terhességemben sem sok örömem volt és így a szülés sem pozitív élményként maradt meg bennem. De amint meghallottam a kisfiam sírását, én is sírtam. Az viszont maga volt a csoda. Az én vérem, a kismanó aki 9 hónapja bennem lakott. Nagy hajas baba, imádnivaló, bár sokat sírogat, főleg éjjel. De azért imádom!

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr88879459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tücs 2009.01.15. 20:17:57

Gratulálok!Pároddal hogy vagytok?

szAida 2009.02.13. 14:27:13

Köszönöm a gratulációt! A szülés óta párommal sokat javult a helyzet. Remélem ez már csak javulni fog és soha többet nem lesznek olyan gondjaink, mint a terhességem alatt.
süti beállítások módosítása