Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2012.02.06. 12:59 szAida

Nosztalgia

Annyira rám jött a nosztalgia, hogy el sem hiszem. Néha azon gondolkozom, hogy talán azért agyalok annyit a múltkor, vagy azért jut eszembe annyi szép dolog a múltból, mert öregszem. Nem vagyok még öreg, közel sem, de akkor is múlnak az évek. A bennem lévő emlékek halmozódnak, aztán nosztalgiával előjönnek. Eszembe jutnak a tini éveim, a felhőtlen szórakozás, boldogság, szabadság ideje. 17-20 évesen az embernek semmi gondja, még akkor sem, hogyha azt hiszi, hogy van. Tinigondok, de valójában szabadság, részben felelőtlenség, az élet ideje az! Élvezd, amíg fiatal vagy, mert olyan jó visszagondolni a szép évekre. Eszembe jut, amikor én is annyi voltam. Mennyi szép dolog és kellemes élmény! Milyen távolinak tetszik ez most, milyen elérhetetlennek. A jelenemet a felelősség, a kialvatlanság, a szabadsághiány és a gondteher jellemzi. A régmúlt szabadság és egyszerű élet, talán már soha nem jön vissza. Vagy talán mégis? Csak másképpen? Úgy már soha nem jöhet vissza, de másképp még igen. Amikor eljött a 2012, azt éreztem, hogy ez egy jó év lesz, ez egy boldog év. Összejön-e vagy továbbra is hanyatlás várható az életemben? Mit hoz a jövő és hogyan alakítom? A szerencse mellettem lesz vagy inkább elhagy? Tudom, hogy most jó lesz. Fél év múlva a bejegyzésem csupa jóról fog szólni. Megígérem!

A nosztalgia pedig megmarad egy kellemes tevékenységnek. Ez kell, ez az élet része. Amíg csak jó emlékek jutnak eszébe az embernek, addig ezzel baj nincsen. Szerintem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr934071741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása