Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2016.02.28. 11:05 szAida

Nyílt levél Emmához

Előző bejegyzésem óta, amelyben szüléstörténetemet osztottam meg, sokan írtak nekem, sok kedves szót kaptam, és részvét nyilvánítást. Hálás vagyok mindezért, mindemellett el kell mondjak valamit. Ne legyen félreértés egyáltalán nem az önsajnáltatás volt a célom, sőt egyáltalán nem kell sajnálni engem. Korábban írtam egy levelet a kislányomhoz, szeretném itt megosztani Veletek és ezután mindenki tisztán fogja látni az ezzel kapcsolatos érzéseimet.

Szeretnék hálát mondani Neked, drága kislányom, Emma!

Első sorban hálával tartozom, mert csodálatos 8 hónapot töltöttünk együtt. Ha néha volt is gondom, lényegében gondtalan várandósságom volt. Igen, várandósság és nem terhesség! Mert Veled tényleg az volt. Imádtam, hogy olyan aktív voltál és hogy éjszakánként velem aludtál, így engem is hagyva pihenni. Hálával tartozom Neked azért, hogy nőttél, mint a gomba és kifejlődtél egy csodaszép kisbabának. Köszönöm, hogy egy földöntúli és pozitív szülésélménnyel ajándékoztál meg. És amiért szintén hálás vagyok Neked azok az emberek, akiket általad ismertem meg. Van néhány ember most már az életemben, akikkel a várandósságom idején találkoztam. Hálás vagyok Neked Emma ezekért a barátságokért. Hálával tartozom azért is, mert Neked és egy kedves lánynak köszönhetően megtaláltam egy nagyon jó orvost, aki lelkiismeretes, türelmes és kitartó. Köszönettel tartozom azért a bölcsességért, amit a történtek után kaptam általad. Hálás vagyok, hogy édesanyádnak választottál röpke életedre. Köszönettel tartozom azért, hogy a szeretet olyan dimenzióit mutattad meg nekem, amiről eddig nem is tudtam, hogy léteznek. Hálás vagyok, hogy megmutattad nekünk, hogy jöhet bármilyen nehézség, a mi családunk összetart és nem bontja meg semmi az egészét. Sőt, általad talán még jobban összetartók lettünk! Köszönöm, hogy az eddig is létező hitemet tovább erősítetted. Eddig is hittem, de most már tudom, hogy minden pontosan úgy történik, ahogy annak történnie kell. Ha aktuálisan fáj is nekünk valami, akkor is a jó úton vagyunk, a saját utunkon. Neked ez volt az utad, nekem pedig az, hogy ezt átéljem Veled. Tanulunk, tapasztalunk és még szebbnek látjuk a következő tavaszt egy zord tél után. Köszönöm szépen, fogadd el kislányom a végtelen hálámat, amelyet soha el nem múló szeretetemmel küldök Neked oda, ahol most vagy!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr398423990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása