Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2011.11.28. 10:32 szAida

Tévképzetek?

Tegnap este ülök az ágyamban és spontán sírás környékezett. Arra gondoltam, -nem ez így nem tisztességes megfogalmazás, mert a gondolat teljesen magától jött- hogy nem vagyok jó Anya. Sokkal jobb is lehetnék. Nem, ez nem csak önsajnáltatás meg anyai aggódás, egyszerűen érzem, hogy nem vagyok jó. Bizonyos dolgokon változtatni kéne, de nem tudok. A kisfiam szeret engem egyáltalán? Mit érez velem szemben? Büszkeséget, szeretetet, fájdalmat vagy félelmet? Nem tudom, kicsi Ő még és nem tudja kifejezni magát. Tovább megyek egy lépcsőfokot... Bevillant, hogy nem elég, hogy rossz Anya vagyok, de partnernek sem vagyok elég jó. Rossz partner vagyok, párkapcsolatra képtelen személy. Nem tudok szeretetet adni és szeretetet befogadni. Nem viselkedem megfelelően a kényes helyzetekben, nem jól kezelem a zavartságot. Hajt az átkozott büszkeségem, de annyira, hogy a végén az összeset elvesztem akaratlanul. Képzelek magamról mindent, de egy senki vagyok. Képzelem, hogy márpedig én jól csinálom, de igazából jómagam is mindent elrontok. Képzelek a világba sok rosszat és gonoszat, miközben én sem vagyok a megtestesült jóság. Puff, a gondolat fejbe vágott tegnap este és azt mondogatta: "Nem vagy jó ember!", "Nem vagy jó Anya!". Higgyek-e neki? Talán igen, talán nem csinálom jól. Igazi felismerések ezek vagy szétedzett idegeim és lerombolt lelkem játszadozik velem? Így van mindez és csak most kezdem meglátni vagy kezd elferdülni az önismeretem? Jól érzem-e? Vagy csak tévképzetek? Nem tudom... de érzem. Valami nincs rendben, valamin változtatni kéne, hogy jobb legyen.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr43417938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coveiro 2011.12.16. 03:21:51

Kedves Aida,

Mit tapasztaltál a rossz anyák, vajon tépelődnek azon, hogy jók-e vagy sem? Attól tartok, egyet biztosan ismersz.
A kisfiad az, aki egyedüliként teljes joggal megítélheti - és biztos lehetsz benne, meg is teszi -, hogy milyen anyja voltál/vagy/leszel. Főként szerető és hiteles.
Hiszem, hogy kételkedés nélkül nem nyerhetünk bizonyosságot semmiképpen.
Előbb vagy utóbb én is megtudom, miért vettelek észre.

Derűs pitymallatot,
Üdvözöl

Péter

szAida 2011.12.16. 22:01:19

Köszönöm a szavakat, kedves Péter!
süti beállítások módosítása