Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2010.09.26. 23:44 szAida

Hol a friss blog bejegyzés?

A címben szereplő kérdést talán páran felvetették magukban vagy talán senkinek eszébe sem jutott. Nem követem, hogy ki vagy hányan olvassák ezt a blogot, nem is azért született. Nem tudom, hogy érdekel-e valakit, hogy mi van velem. Elég régen nem írtam, leszámítva ezt a buta szavazgatós játékot, ami utólag visszagondolva h*lyeség volt. Szóval miért nem írok? Nem tudom... Elfogytak a szavak. Nincs életem... Nem történik semmi. Ugyanazok a napok, ugyanazok a hetek. Futok egy óriás mókuskerékben, az pörög alattam és soha nem történik semmi különleges. Nincs miről írnom, állandóság az életem, csak úgy a semmibe telnek a napok és élek bele a végtelenbe. Persze én öregszem közben, már 25 éves vagyok, de az életem története egy helyben toporog. Érdekes egy párosítás. Nagyon hiányzik néha, hogy történjen valami... egyszerűen egy pillanatra kiugorhassak a kerékből és körbenézzek. Tegyek ott valamit vagy csak rácsodálkozzak a világra, de a lényeg, hogy a mókuskeréken kívül éljek akár csak egy pillanatig is. Vannak örömök az életemben ugyanúgy, mint ahogyan szomorúságok is. Normális életet élek, van minek örülni és vannak napok, amikor van miért sírni. Ennyi. Amúgy minden zajlik, telnek a napok, a hetek és hónapok én pedig csak érzem, hogy nincs rendben valami. Kell még egy apróság, egy pici történés. Akkor már lenne miről írnom is. Ha választhatok, akkor persze azt is szeretném, hogy valami jó történjen velem és arról írhassak. Gyere Különleges! Hívlak Téged, robbanj be az életembe, hogy egy perc erejéig kiugorhassak a kerékből, amit az élet rám szabott... aztán már lesz is miről írni és legalább magamnak nem kell feltennem a kérdést még egyszer: hát "Hol a friss blogbejegyzés?" ...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr62325699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása