Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2010.01.10. 23:42 szAida

Ismét bekopogott..

Azt hiszem mostanában bekopogott hozzám "valaki", csak volt, hogy meg sem hallottam a kopogást a nagy zajban vagy meghallottam, csak nem akartam elhinni, hogy tényleg kopognak. Régen gyakran járt nálam, vegyük a 2007-es évet, szinte napi szinten vendég volt. Jött reggel, délelőtt, délután és akár este is. Volt, hogy sokat maradt, volt, hogy rövidebbet, de gyakran jött. Én pedig élveztem. Kiélveztem utolsó cseppig a "vendéglátást". Aztán jött a 2008 és főleg a 2009. Kezdett elmaradozni a látogatása. Nem jött már olyan sokszor, aztán volt, hogy hetekig egyáltalán be sem nézett. 2009 elején pedig végleg elhagyott. Nem jött már soha, hiába vártam, sőt olyasmi guzsorodott be az ajtóm elé, aki egyáltalán nem várt "vendég" volt. Hónapokig nem jutottam ki ebből az állapotból, elhagyott a hitem, hogy engem valaha meglátogat még. Aztán telt a 2009, eljött az augusztus, szeptember és megint benézett hozzám. Annyira örültem neki, de örömöm korai volt. Amilyen gyorsan jött, olyan sebesen el is szaladt. Megint hiába vártam, várakoztam. Csak megnézte megvagyok-e még, de ennyi. Megint magamra hagyott. Aztán eltelt a 2009, jött a 2010 és mostanában kezd visszatérő vendég lenni nálam ismét. Van, hogy napokig be sem néz, de van, hogy akár minden nap eljön egy kicsit. Olyankor lelkes vagyok, ragyogok, hevesen dobog a szívem. Nagyon vártam már rá, imádom őt. Talán már mániákusan várom, hogy jöjjön és ismét bekopogjon, hogy mosolyogva rohanhassak kinyitni az ajtót. A szívem ajtaját... mert amiről most írok, az nem más, mint a boldogság maga, ami ismét bekopogott a szívem ajtaján. Én pedig fülig érő szájjal nyitom ki az ajtót, hogy beengedhessem.

Szólj hozzá!

Címkék: boldogság


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr11662652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása