Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2009.11.10. 11:17 szAida

Most akkor boldog vagyok vagy sem?

Furcsa ez a kérdés így feltéve, nem igaz? Hiszen kinek szánnám én ezt a kérdést, ki tudná rajtam kívül erre a választ. Hiszen ezt nekem kéne tudnom. Viszont nem tudom. Pont ez az ami miatt a kérdés felmerült. Volt időszak, amikor feltétel nélkül boldog voltam, pedig nem történt az életemben semmi különös. Volt időszak, amikor képtelen voltam a boldogságra és minden napom úgy telt el, hogy utáltam élni. Ezekről már itt is írtam korábban. Most a kettő közötti állapotban tengődöm. Néha úgy érzem jó ez így, most rendben az életem és ne kívánjak ennél többet. Néha viszont.. sötétebb napokon, vagy ha bántanak, azt kívánom, hogy életem forduljon jobbá és teljesedjen ki, mert ez az állapot, amiben most vagyok, az nem a boldogság. Furcsa ez így, de mégis létező. Talán sokkal több embernél fordul elő ez az állapot, mint az igazi boldogság. Én nem tudom mit kéne tennem, hogyan tehetném jobbá a mindennapjaim. Azt mondják, hogy csak rajtad áll minden, a gondolataink, meggyőződéseink eredménye az életünk. Talán így is van. Talán mégsem... Nem tudom most irányítani a dolgokat, nem tudom hogyan lehetne jobb. Nem tudok szemet húnyni a "nemtörődömség" felett és nem tudok boldogan élni miközben nem tisztelnek. Azonban a rétegek alatt mégis boldogság lapul. 10 hónapos gyönyörű kisfiú, normális élet, szerető szülők és út a diploma felé. Most akkor boldog vagyok vagy sem? Akarom, hogy boldog legyek! Nem csak akarom, hanem az is leszek!

1 komment

Címkék: boldogság


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr771514963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hanna30 2009.11.16. 21:26:27

Végre írtál.
Remélem boldog leszel!
Én nagyon drukkolok!
süti beállítások módosítása