Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2008.09.09. 11:09 szAida

Ember, ember

Önző vagyok, féltékeny, túlaggódó. Lehetne ennél rosszabb? - kérdem én. Belátom a hibáimat. Azt mondják ez jó. Elgondolkodom. Vajon tényleg jó? Mivel jobb nekem, hogy érzem magamon, hogy önző vagyok és túlságosan féltékeny? Hogy a birtoklási vágyam hatalmas? Próbálok ellene tenni, hányszor fogadtam már meg, hogy na majd mától.. És sikerült? Nem. Maradtam ugyanolyan. Fájdalmas a tény, hogy én sem vagyok hibátlan. No hiszen, bármikor hittem ilyet? Nem, ezt senki sem hiheti, hisz mindenkinek vannak hibái. Valaki belátja, valaki nem. És van aki tud változni. Nekem miért nem megy? Ha egyszer tudom, hogy hol a bibi a szerkezetben, miért nem tudom megjavítani? Nem értek hozzá? Nem értenék a saját lelkemhez? Vagy megint csak túl aggódom? Veszélyeztetett terhességem miatt itthoni fekvésre ítéltettem. Néha azt érzem becsavarodok, magamba fordulok. Csak a kisfiam éltet. Van időm gondolkodni. Rájönni és rádöbbeni a hibáimra. Észrevenni, hogy én is csak ugyanolyan vagyok, mint a többi ember! Sajnos nem sikerül jobbnak lennem. Nem csak magamat, mást is tönkre tehetek ezzel. Mások az elvárások? Igen, előfordul. Különbözünk. Adsz valamit, amit kapni szeretnél, de nem kapod meg, amire igazán vágysz? Ez nem elég ok, ahhoz, hogy önző legyél vagy bánts másokat. Úgy érzem néha mindenki bántani akar. Pedig nem így van. Néha talán én bántok másokat. Rossz a hozzáállás. De mit tehetnék? Én is csak ember vagyok.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr6655205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szajud 2008.10.01. 22:08:25

Szia!
Nézegetem az iwiwet, gondoltam, megnézem, kivel mi van a gimis osztályból, és egyre csak ámulok és bámulok....És szívből gratulálok, hogy anya leszel. Rá kellett jönnöm ennek kapcsán, amit a suliban még csak elképzeltünk milyen lesz, lassan valósággá válik. Mindenesetre vigyázz magatokra.

Aida 2008.10.01. 22:14:40

Köszönöm szépen a gratulációt, de sajnos nem jöttem rá, hogy pontosan ki vagy. :)

Szajud 2008.10.02. 13:24:44

Szia!
Gimis osztályodból a Judit névre hallgató osztálytárs lennék.

Aida 2008.10.02. 13:45:16

Szajud, mint Szadlis Judit! :D Nem kellett volna ehhez sok logika, hogy kitaláljam. A terhesség elveszi az eszem. :) Köszönöm a gratulációt!
süti beállítások módosítása