Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2007.06.03. 19:11 szAida

Csúnya irigység

Az emberek miért irigykednek? Miért van az, hogy úgy érzed, hogy a szíved kiesik a helyéből és mardos a vágy, ha valakinek megvan az, ami neked nincs, csak szeretnéd. Épp az imént tűzött el előttünk 4 motoros, szebbnél szebb sportmotorokkal száguldoztak, csodálatos hangot hagyva maguk után. A 4 közül az egyik 1 Honda CBR-rel motorozott. Már gyerek korom óta csodálom a CBR-eket. Az a kidolgozás, az a forma, nagyszerű menetteljesítmények, a CBR egy csodálatos motor! Amíg élek nem adom fel, hogy egyszer nekem is legyen egy 600-as CBR-em. Ahogy elhúzott a 4 motoros, kis híján könnybe lábadt a szemem. "Én is akarom" - szólalt meg a belső hang. Nem biztos, hogy az idén meglehet a saját motorom. Pedig annyira szeretném. Nem bírom ki, hogy akárhányszor elmegy mellettem valaki motorral, megőrülök a vágytól és kiszakad a szívem a szomorúságtól. Ilyenkor nem tudok másra koncentrálni csak akörül forog az agyam. Kizár mindent, ami nem ezzel kapcsolatos és én ez ellen nem tehetek semmit. Én mindig is olyan voltam, ha egyszer valami kellett, akkor az igazán, nagyon kellett. Megőrültem érte és néha még a fél karom is átadtam volna érte cserébe, ha megtehetem. Mindig is irigykedve tudtam nézni azokat akik már elérték azt, amit én csak szeretnék. Olyankor én még inkább szerettem volna elérni a célom. Csúnya dolog az irigység, de igazából mindenki irigy, csak nem mindenki vallja be. Alap emberi tulajdonság, maximum elfedni lehet, de olyan nincs, hogy valaki ott legbelül legalább egy kicsit ne legyen irigy. Én pedig motort szeretnék! Ezért igenis irigykedve tekintek azokra, akiknek már ez megvan. :(

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr4091943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fülike · http://www.fulike.hu 2007.06.05. 16:14:26

Ez addig nem irigység, amíg mindent megteszel érte, hogy neked is legyen motorod. Akkor válik irigységgé, amikor csak azért útálod mert neki van, neked meg nincs, és még csak nem is törekszel rá, hogy legyen.

Kamela · http://kamela.blog.hu 2007.07.10. 15:41:45

Én nekem meg porse 911 kell, mer' a igazi programozóknak olyanjuk van. De ha neked van motrod, akkor nekem is kell :P
süti beállítások módosítása