Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2009.06.25. 22:16 szAida

Bizonytalanság

Nem vagyok biztos magamban, az érzéseimben, a döntéseim helyességében és még magukban a döntéseimben sem. Egyszerűen végtelen mértékű bizonytalanság van mostanában urrá rajtam. Bízz magadban, gondolj sokat az elérni kívánt célra... De hogy ha nincs is cél? Ha nem tudom melyik cél a helyes? Pedig azt is tudom, hogy egyszer pár másodperc alatt fogom meghozni a végleges döntést. Nem, ez sem igaz így, mert már döntöttem. A döntésem már megvan. De bizonytalan vagyok a helyességében. Vagyis még mindig cáfolnom kell önmagam, mert a helyessége biztos, de hogy mi lenne ha és mi lett volna ha azokról nincs helyes meggyőződésem. Szeretném, ha rendeződne az életem, ha sikerülne így vagy úgy egyenesbe jutnom. Ha boldog lehetnék újra, ha megbecsülne valaki és tisztelne. Tisztelne azért, mert világra hoztam egy kisfiút, akit tisztességgel nevelek immáron 4 hónapja egyedül. Ha valaki szeretne, megértene és valamibe venné az érzéseimet. Szeretném, ha ez a valaki egy olyan személy lenne, akit én is tisztelhetek és szerethető. Eltértem a tárgytól. :) Szóval bizonytalan vagyok gyakran. Nem tudom menjek vagy maradjak, ha megyek, hova menjek. Nem tudom, hogy boldog leszek-e nélküle, de abban sem vagyok biztos, hogy mellette az lehetnék. Nem tudom, ha újra kezdem nem égetem-e meg magam megint. Úgy érzem, hogy szinte semmit nem tudok. Ami biztos, hogy van egy gyönyörűséges kisfiam, akiért és akinek az érdekeiért mindent meg kell tegyek. Bár, ahogy a mondás is tartja: "Csak az biztos, hogy semmi sem biztos." Talán ez igaz is. Mindenesetre azért örülnék, ha látnám a jövőm, ha látnám a saját döntéseim végét. Egyelőre sötét az alagút vége.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr141208787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása