Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2008.11.13. 15:40 szAida

Annyira várom!

Már olyan kevés idő van hátra... A kisfiam hamarosan megszületik. Hogy félek-e a szüléstől? Ezt sokan megkérdezik. Persze. Melyik nő ne félne, legalább egy kicsit. Azonban a félelmet elnyomja a várakozás, izgalom. Kíváncsi vagyok, ki az, aki már oly rég óta mozgolódik bennem, akivel eggyek vagyunk, aki bennem él és tőlem függ. Hogy néz ki vajon? Milyen lesz? Nyűgös? Hasfájós? Jó kisbaba? Na és milyen lesz a szülés? Hosszan elhúzódik vagy gyors lesz? Ugye nem kell császározni? Annyi meg annyi kérdés tolong a fejemben. Nagyon fogom szeretni az én kisfiamat, ha megszületik. Amikor majd a karomban tarthatom. A világ legfájdalmasabb órái után, a legszebb és legbooldogabb perceket élhetem majd át. És ezt mind annak a csepp kis lénynek köszönhetem, aki olykor nem hagy aludni, aki sokat csuklik és imádja a lábát a jobb bordám alá dugdosni. :) Szóval hihetetlen izgalommal telnek az utolsó hetek és olyan boldog vagyok, hogy annak ellenére, hogy 19. héten koraszülést jósoltak, már nagyon messze járunk és jól érezzük magunkat 2in1, biztosan tudom, hogy egyben maradunk még addig amíg kell.

Várandósságom 34. hetében járok, 33+3 hetes a terhesség. A baba fogantatásának feltételezett ideje: 2008. 04. 06.
Születés várható időpontja: 2008. 12. 28, vasárnap.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr13767264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allvir 2008.12.29. 16:22:09

Azt hallottuk, vannak cuki képek a babáról, amikor szoptatod. Hol osztottad meg őket?
Gratulálunk Noelhez, puszilunk!
Aida Fan Klub Ukrajna
süti beállítások módosítása