Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2009.06.27. 21:34 szAida

Idézetek - számomra a legszebbek

Nagyon szeretem az idézeteket, régóta gyűjtögetem a nekem kimondottan tetszőket. Szeretnék itt a blogomban is közzétenni párat, talán ezekkel még többet elmondhatok magamról, hiszen "amit szeretsz, az vagy" és én hiszem, hogy példázza az ember belső értékeit, érzéseit, gondolatait, az amit szeretünk. Így most a saját gondolataim helyett álljon itt pár idézet, mert habár más szavai ezek, de akár lehetnének az enyémek is... Ezek közül mind megindít bennem valamit.

Régen ez volt a kedvencem, úgy éreztem teljesen példáz engem, ma már változott a helyzet, de alapjában véve még mindig nagyon tetszik:

"Én néha jó vagyok. Hmm, nagyon jó. De néha rossz. De csak annyira rossz, amennyire én akarok. A szabadság valóban hatalom. Megszelidítetlenül és félelem nélkül élni, ez az ajándék, amit kaptam. És így indul az utazásom."

--------------------

"Ha semmit sem kívánsz, immár tiéd a minden. Mindent csak az kíván, kinek semmije sincsen."

--------------------

"Az apró kérész mindössze egyetlen napig él. EGYETLEN NAPIG! Mégsem sajnáljuk érte. Hiszen ezen a napon csak annak él, amit SZERET! Szárnyra kap, a szélre bízza magát, játszik. Élvezi röpke élete MINDEN PILLANATÁT. Úgy él, mintha nem lenne másnap, hiszen számára, nincs másnap! Talán tanulhatnánk tőle! Képzeld csak el,ha úgy élnénk minden napot, ahogy ő éli egyetlen napját! Micsoda élet lenne ... Minden nap egy új nap, minden nap ÚJRA KEZDHETED az életed!"

--------------------

"Nem felejtem soha el, hogy ki volt mindig velem, azt is tudni fogom ki fordult ellenem!"

--------------------

"Ha valaki elment, ne hívd többé vissza, A megsárgult emlék nem lesz többé tiszta. Ha valaki elment, és el tudott menni, Nehezen akarva, de el kell feledni."

--------------------

"A barátok olyan emberek, akik jól ismernek, és mégis szeretnek."

--------------------

"...Vannak akik megijednek attól, hogy másként is élhetnének. És attól, hogy a világ mégsem annyira... szar. Vannak akik úgy hozzászoknak a dolgokhoz - még a rossz dolgokhoz is - hogy nem mernek változtatni. Az ilyen emberek feladják. És ha ők feladják, mindenki veszít!"

--------------------

"Azt mondd, amit mondanod kell, ne azt, amit mások szeretnének hallani."

--------------------

"Mindig higgy abban, amit teszel, és tedd azt, amiben hiszel!"

--------------------

"A lehetetlen csupán egy nagy szó, amellyel a kis emberek dobálóznak, mert számukra könnyebb egy készen kapott világban élni, mint felfedezni magukban az erőt a változtatásra. A lehetetlen nem tény. Hanem vélemény. A lehetetlen nem kinyilvánítás. Hanem kihívás. A lehetetlen lehetőség. A lehetetlen múló pillanat. A lehetetlen nem létezik."

--------------------

"Az, hogy én ki vagyok, az attól függ, hogy kinek akarsz látni engem.."

--------------------

"Éld az álmaid, és ne álmodd az életed!"

--------------------

"Vannak ellenségeid? Jó. Ez azt jelenti, hogy valamikor, valamit felépítettél már az életedben."

--------------------

"The higher your lucky star rises the deeper you will fall."

--------------------

"Aki másokat ismer, okos,
Aki magát ismeri, bölcs,
Aki másokat legyőz, erős,
Aki önmagát legyőzi, hős."

--------------------

"A megbocsátás az az illat, melyet az ibolya hint arra a cipősarokra, amely eltapossa őt."

--------------------

"Az alkalmazkodás az intelligencia fokmérője."

--------------------

"Egyszer ha én lennék az este,
szép álmot hoznék a szemedre,
ha egyszer én lennék az álmod,
álmodnál igazabb világot.
Ha egyszer én lennék az éjjel,
szinültig telne minden kéjjel,
ha egyszer én lennék az ágyad,
száz évig aludni hagynálak.
Ha egyszer én lennék a reggel,
hozzád lesnék be, szeretettel,
ha egyszer én lennék a nappal,
az erdő lennél madárdallal.
Ha egyszer én lennék a tenger,
sós lennék, édes lehelettel,
ha egyszer én lennék a felhő,
gyermek lennél, ki hozzám felnő.
Ha egyszer támadna délután
a sárkány orrán fúvó orkán,
akkor sem volna mitől félned,
barlangként lennék menedéked.
Ha egyszer én lennék a kék ég,
Nap lennél, fényes égi ékként,
ha egyszer én lennék a lelked,
szép lennék, vagy talán a legszebb!!"

--------------------

"Az álmok arra valók, hogy megvalósuljanak."

--------------------

És talán az egyik legszebb, amit valaha olvastam (bár ez nem idézet, hanem vers):

Radnóti Miklós: Két karodban

"Két karodban ringatózom
csöndesen.
Két karomban ringatózol

csöndesen.
Két karodban gyermek vagyok
hallgatag.
Két karomban gyermek vagy te
hallgatlak.
Két karodban átölelsz te
ha félek.
Két karommal átölellek
s nem félek.
Két karodban nem ijeszt majd
a halál nagy
csöndje sem.
Két karodban a halálon,
mint egy álmon
átesem."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr901212516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása