Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2009.03.29. 14:23 szAida

Milyen vagyok én?

Azok szerint, akik gyerekkorom óta ismernek (szüleim, testvéreim, régi barátok) mindig, mindenben elérem, amit szeretnék. Legyen az kis cél, egy apróság vagy legyen akár nagy dolog. Azt mondják nem adom fel könnyen, ha mégis akkor annak már komoly oka van. Szerintük jóindulatú és kedves vagyok. Azok akik nem régóta ismernek inkább úgy fogalmaznak, hogy cseppet akaratos és makacs. Bár talán ez a két tulajdonság bizonyos szinten kell is ahhoz, hogy az ember elérje a céljait. Én magam úgy gondolom, hogy hirtelen élek. Egyik nap itt vagyok a másik nap meg már ott. A céljaim habár hosszútávra szólnak, szinte egy nap alatt születnek meg. És míg a nagy dolgok, amik az életemet formálták eddig mindig egyik nap csak gondolatok voltak, addig ugyanezek másnap már megvalósultak. Én irányítom az életem, mégis mintha csak sodródnék vele. Kigondolok valamit, aztán ha nem is volt még igazi elhatározás akkor is neki vágok. Nem vagyok gyáva, sem elveszett. A párkapcsolatokban talán túl nagy a birtoklási vágyam és szinte telhetetlen a szeretet éhségem. Viszont, ha valaki így szeret amilyen vagyok én őszintén, tiszta szívből tudok viszont szeretni úgy ahogy szinte senki más. Vannak boldog pillanataim, néha egy pohár gyümölcslének csillogó szemmel tudok örülni, viszont néha búskomor vagyok és akár sírok is vagy kétségbeesek. Alapjában véve talán inkább realista vagyok, mint optimista, de nem esek át a ló túl oldalára és nem vagyok állandóan depressziós. Ha valamit elképzelek vagy szeretnék, legyen apró vagy nagy dolog és mégsem sikerült, mégsem úgy lesz, akkor nagyon el tudok kenődni, szomorú leszek és kis ideig vigasztalhatatlan. Aztán hamar megint jó kedvre derülök, főleg ha támaszt kapok. A haragom gyorsan jön viszont ugyanilyen gyorsan is megy. Ilyen vagyok én. Szerintem és mások szerint sem rossz ember. Annyira biztos nem rossz, hogy ezt érdemeljem, amit most kaptam az élettől, annyira nem rossz, hogy azt érdemeljem, hogy egyedül maradjak ebben a csúnya világban egy pici babával. Mindegy, lehet ennek így kellett lennie.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr381032992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása