Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2008.10.20. 13:41 szAida

Szegény kisfiam!

Lehetünk vajon rossz anyák még a gyermekünk megszületése előtt? Én azt hiszem igen. Az anyaméhben fejlődő pöttöm lény az anyjától függ. Tőle függ mi a tápláléka, tőle függ milyen érzelmeket él át élete legelső pillanataiban. Vajon a mélységes szomorúság, keserves hangos sírás és idegeskedés milyen hatással van a még meg nem született babánkra? Azt hiszem nagyon rossz hatással. Rossz anya vagyok, mert félek az újtól, félek változtatni és megadni a fiamnak azt amit érdemel. Nem ezt érdemli. Semmiképp. Boldognak kéne lennem és nyugodtnak. Ha valahol ezt nem tudom elérni, akkor tovább kéne menni? Mi van ha gyáva vagyok tovább lépni? Mert az olyan bizonytalan. Mi van, ha a fiamat, a saját véremet, arra "kényszerítem", hogy az anyaméhben töltött időkben végig eltűrje azt hogy az anyja nem boldog, hanem szomorú ás gyászos? Ebben az esetben ugye rossz anya vagyok? Megszületése után mindenben kárpótolnom kell. Megkapja azt a szeretetet, amit bent nem kapott meg. Simogatni, becézgetni, babusgatni fogom. Altatni, ringatni, ha ő azt szeretné. Így lesznek az elkényesztetett gyerekek? Lehet... De nem megérdemli az a pici lény? Aki még meg sem született és már tönkre akarják tenni a szülei a sok bántással? Akinek az anyja a terhesség alatt megalázást és bántást kapott és a végtelen szomorúságot átvitte a picire is? Én meg fogok neki mindent adni. De tudom, hogy ettől nem leszek jobb anya. Már elrontottam. Én csak egy valakit sajnálok: a kisfiamat. Szegény kisfiam.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr88723019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tücs 2008.10.21. 12:54:01

Biztos, hogy kihat...
én a fiamat úgy vártam, hogy a szüleim miatt rengeteg idegesség, sírás, stressz kísérte a terhességet...a gyerek érzékeny, érzelmileg instabil....nem bánnám ha nem ilyen lenne...
Utána nyugodt terhességből teljesen más milyen gyerkőc született...

100fekvotamasz.hu · http://www.100fekvotamasz.hu 2008.11.11. 22:48:33

Kimaradt egy "f" betű a címből...

szAida 2008.11.11. 23:07:22

Köszi! Most már ott van. :)
süti beállítások módosítása