Friss topikok

  • coveiro: Gratulálok! [Mindkettőnknek - valahogy az én vizsgám is aznapra esett. :-)] Tetszik a derűlátáso... (2012.02.20. 15:26) Öröm a köbön
  • szAida: Köszönöm a szavakat, kedves Péter! (2011.12.16. 22:01) Tévképzetek?
  • Szultán.bp: Kedves Aida! Igazán nincs mit! :-) Nem "idegen", csak ismeretlen. Elnézésedet kérem, illetlen vol... (2011.10.19. 21:42) Valaki öleljen már meg!

HTML

Aida őszinte blogja

Miről szól ez a blog? Mindenről. Érzésekről, vágyakról, gondolatokról. Őszintén. Nem szeretem a hazugságokat, az áltatást, a szerepjátszást. Legfőképpen a magam kedvéért írom, hogy én jobban érezzem magam az írás által. "Kikiáltsam" bánatom, örömöm vagy azt a gondolatot, ami épp foglalkoztat.

2008.05.20. 12:56 szAida

Anya leszek

Vagy inkább anya lettem..? Még most is cseng a fülemben a kőnek a koppanása, ami akkor esett le a szívemről, amikor a tegnapi szakorvosi vizsgálaton a doktornő kijelentette: "Látja? Ott dobog a pici szíve.". Igen! - kiáltottam volna, ha van bennem annyi energia. Nem volt. Napok óta tépelődtem, örlődtem és szenvedtem. Csupán egy mélyről feltörő zokogás volt az összes reakcióm. 5. héten az első kimaradt havi után 1 héttel látott először orvos. Eredmény: egy petezsák, nuku embrió, nuku szívhang. Várjunk. Majd a 8. héten lesz. Ha lesz. Hogy micsoda? - gondoltam. Most 3 hét bizonytalanság? Ott van? Nincs ott? Él? Jól van? Dobog már a szíve? Kérdések kavalkádja pattogott át az agyamon, mint sok kicsi színes labda. Jöttek-mentek. Nem volt elég ez, a 7+5. napon (azaz 7 hetes és 5 napos terhesen) vérzésem volt. Úrsiten! Mi lesz most? Totál pánik. Kórház.. ügyelet.. Ügyeletes orvos nem túl kedves fazon, de megvizsgál. Minimálisan. Semmi UH vagy egyéb, hogy a kicsi jól van-e. Hazaküld, hogy nincs itt semmi baj. Tegnapig megválaszolatlanul maradt minden. Tegnap viszont kiderült. Ott van!! Az én babám. Igaz, ő még csak embrió. De az enyém! Számomra ő a legszebb, még akkor is ha csupán 1.5 centi a feje búbjától a feneke aljáig. Kis gombóc karjaival és lábaival, apró gyorsan dobogó szívecskéjével. Sajátom. Féltem, óvom, szeretem. Felemelő öröm és lesújtó aggódás. Így indul az utazásom. Kettőnk utazása.

Várandósságom 9. hetében járok, 8+2 hetes a terhesség. A baba fogantatásának feltételezett ideje: 2008. 04. 06.
Születés várható időpontja: 2008. 12. 28, vasárnap.

8 komment

Címkék: várandósság anya leszek


A bejegyzés trackback címe:

https://szaida.blog.hu/api/trackback/id/tr79478369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kamela 2008.05.26. 11:26:13

Röviden:

Szupergratula! Nektek. És vigyázzatok magatokra!

Félix · http://sexyloser.freeblog.hu 2008.06.03. 09:43:05

Gratulálok :)
szurkolok nektek.

KicsiVirág 2008.06.05. 15:01:04

Valóban nagy öröm lehet :) Én még nem tapasztaltam, de egyszer majd szeretném.
Szeretnél hozzámenni a párodhoz, vagy nem tartod korszerű intézménynek a házasságot? Én mindig dilemmázok ezzel kapcsolatban, ha erről a témáról gondolkodom...

Aida 2008.06.06. 11:33:55

KicsiVirág: Természetesen én a házasság híve vagyok és nagyon tervezgetjük már az esküvőt. :) Sztem a házasság természetes. Miért gondolod, hogy nem "korszerű"?

KicsiVirág 2008.06.08. 22:58:49

Aida: Azért gondolom, mert manapság már nem jelent összetartó erőt az a bizonyos "papír". Hiszen olyan könnyen fel lehet bontani egy házasságot... és rengetegen meg is teszik.
Bár ezzel kissé ellentétesen én mindig is kényszert éreztem a dolog mögött: ha már hozzámentem valakihez, vele kell maradjak, ha nem is működik már a kapcsolat...
Mindegy, ez csak az én butaságom, ne is figyelj rá, legyél boldog :)

xkata 2008.07.03. 00:02:15

Szia!

Nagyon gratulálok a babához!!! Szerintem nagyon jó anya leszel és már vagy is!

Üdvözöllek Benneteket!

rensaman · http://zsgfoto.ini.hu 2008.09.04. 09:24:03

Véletlenül -- munka helyett -- erre téved az ember, és mit lát?... őszintén gratulálok! :)

szAida 2008.09.09. 11:11:51

Köszönöm Gergő! :)
süti beállítások módosítása